ACTIVITATS DE LES PAPALLONES EN EL CONFINAMENT
En
aquest
període de confinament he intentat dissenyar propostes que donen
resposta a la totalitat del meu alumnat. No tot el meu alumnat
disposa d’ordinador i impressora, ni totes les famílies disposen
del mateix temps, ni disponibilitat per a atendre als seus fills i
filles. Cal equilibrar totes estes variables, tot oferint allò que
crec que els xiquets i xiquetes necessiten i cuidant el seu benestar…
Pensant
en tot açò, fem una proposta d’horari per a que l’alumnat tinga
durant aquestes dies unes rutines. Les quals generaran uns
aprenentatges i uns hàbits; creiem que són
importants perquè fomentaran l’autonomia i els generaran seguretat
en aquest dies tant insòlits.
HORARI
PER ALS DIES DE CONFINAMENT
- Vestir-se, desdejunar, rentar-se la cara, raspallar-se les dens i pentinar-se.DESPERTAR-SEA PARIRDE 8/9 h.MATIAjudar a fer el llit, recollir la seva habitació. 11TASQUES DE LA CASA10 – 10.15PROPOSTA DE MÚSICABALLAR LLIUREMENTDESPETEM EL COS10:15 – 10:30Realitzar la proposta la qual es podrà visualitzaral canal TelegramPROPOSTA MESTRA10:30 - 11Hàbit de rentar-se les mans i fer pipi.Esmorzar i hàbit de neteja«Recordeu que els divendres és el dia de la fruita»ESMORZAR11 – 11:30Jocs de construcció, Legos, magnètic, dibuix lliure, treballs manual, propostes musicals, cuinar...ACTIVITATS CREATIVES11:30 - 12:30Hàbit de rentar-se les mans i fer pipi.Parar taula i dinar ajudar recollirDINAR13:00 - 15:00Llegir o escolar un conte amb ajuda de la família, o escoltar música, i/o fer algun joc tranquilESTONA TRANQUILA15:00 – 16:00VESPRADARealitzar la proposta la qual es podrà visualitzaral canal TelegramPROPOSTA MESTRA16:00 - 17:30Hàbit de rentar-se les mans i fer pipiBerenar i recollirBERENAR17:30 – 18:00Joc de moviment, ioga, proposta motriu, joc lliureJOCLLIURE18:00 – 19:00Hora de la dutxa , posar-se el pijama, ajudar a para taula per anar a soparHÀBIT D’HIGIENE19:00- 20:00SOPARSOPAR20:00 – 21:00Escoltar un conte al llit per relaxar-se i Bona nitDORMIR21:00 – 21:30
En
aquesta proposta es desenvolupen tasques dirigides per la mestra i
tasques més lliures perquè puguen proposar les famílies dintre de
les seues necessitats. Considere que és un horari molt complet, ja
que els xiquets tenen dos moments al dia (matí i vesprada) per
realitzar les activitats proposades per la mestra d’una forma més
espaiada. Les activitats d’autonomia personal es realitzaran segons
la tasca a realitzar (vestir-se sol, de matí/nit ajudar a posar i
llevar taula i d’altres que vos podrem anar proposant, però que
hauran de estar supervisades per la família.
Amb
totes les propostes que envie a les famílies treballarem les àrees
que ens marca el currículum d’educació infantil a la nostra
Comunitat:
-Àrea
I: Coneixement de sí mateix i autonomia personal.
-Àrea
II: Medi Físic, social i cultural
ÀNIM TOT ANIRÀ BÉ!!!!!
Molt bé Joana!! ;)
ResponElimina